朱智賢與人夫黎振燁「偷情」事件爆出後,和男友謝東閔舉行記者會,並解釋二人的關係。至於「偷食人夫」黎振燁則拖大肚妻現身,向傳媒表示:「我可以抽離,做番幾個禮拜前真正嘅我。」亦承諾不再重覆犯錯。

謝東閔凌晨卻在社交網「回應」事件,指:「點解一個人用完謊言巧語之後還可以站出來講大話 #黎振燁」而一眾好友如袁偉豪、林子善、吳若希、郭子豪以周志文等,亦有讚好支持。不過有傳TVB施壓,不少藝人彈弓手,Unlike了該帖文。袁偉豪就向傳媒表示:「我冇彈弓手!」事實上,袁偉豪、林子善及周志文等,仍然有讚好該帖文。

在 Instagram 查看這則貼文

一個人說謊之後,還站出來面對所有人繼續說謊

謝東閔 Brian Tse(@brian_tsetse)分享的貼文 於 張貼

至於問到謝東閔為什麼要發文,而黎振燁到底說了甚麼大話呢?謝東閔僅回應:「如果呢啲大話,可以挽救到一個孕婦嘅心同一個家庭,我會啃咗佢,至於佢再出嚟講嗰啲係咩大話,佢自己知!」黎振燁則表示沒回應。

相關文章