因為肺炎肆虐,健身室、瑜伽中心通通暫停營業,想繼續keep住運動,真係唔容易。最簡單方法莫過於跑步,一個人著對跑鞋就可以起行,唔怕違反限聚令被罰2000。不過講到尾就係少咗份推動力,最近見New Balance有新FuelCell TC推出,中底加咗我最愛嘅碳纖板,忍唔住即刻著上腳試下,果然係彈力無窮。

多層全掌碳纖板承託

之所以叫「TC」,原來係代表 Training同埋 Competition 的意思。New Balance今次新作,全掌都有多層全片碳纖板承託,喺前掌屈摺到離開地面時提供額外的推動力,同時亦強足弓效能。再配合品牌嘅大數據科技、動態軌跡設計等等,令全新 FuelCell TC 成為跑鞋系列嘅旗艦新作。

中底FuelCell終極回彈緩震

呢對專為專業馬拉松跑者而設計的競速訓練跑鞋,用上最新改良的 FuelCell 中底科技,滿滿的 FuelCell 泡綿,帶來無死角的緩震與能量回饋。鞋身超輕,鞋面以網布加上 TPU 材質製作,貼腳之餘亦透氣,即使腳汗多的跑者亦唔使擔心跑完除鞋嘅味覺震撼。

好多時跑鞋鞋面同緩震仲好地地,但因為鞋底磨曬而被迫退役,FuelCell TC的鞋底就採用磨前腳橡膠外底,無咁易蝕底之餘,仲提供額外穩定性。(New Balance FuelCell TC 男女裝 MRCXWM HK$1,499)

最強競速之作 FuelCell 5280 一同登場

除了同時滿足馬拉松和練跑需求的 FuelCell TC 之外,New Balance 更呈獻上最強競速之作 FuelCell 5280。「5280」是 1 英里換算成英尺單位後的數字,代表着新作 FuelCell 5280 作為 Mile Run 賽道上最速跑鞋的地位,而在 2018 年 NYRR 5th Avenue Mile 賽事上,Jake Wightman 與 Jenny Simpson 就正穿上 New Balance FuelCell 5280 的原型鞋款而稱霸男、女子組。除了跟 FuelCell TC 一樣搭載終極緩震的 FuelCell 科技、以及內嵌碳纖維推進板外,FuelCell 5280 更透過觀察分析跑者腳掌運作的 1/10 秒慢速影像,從而帶來呈現 17 度傾斜上揚的前掌設計,從而讓跑者得到最多的額外推進動力,以達至最速表現!(New Balance FuelCell 5280 男女裝 M5280SOL HK$1,599)

今次的 FuelCell 5280 更是限定於 newbalance.com.hk 網店獨家發售,方便大家安坐家中輕鬆選購。

Related Articles

  • 各地網紅潮襯New Balance人氣復古850!易襯單色VS 90年代風鮮艷拼色
  • #抗疫運動 重拾跑步意志!Asics最新Novablast系列彈過跳彈牀
  • 止飛日本賞櫻癮!今春必入手注目浪漫櫻花粉飾物配件
相關文章