仲有幾日就踏入新歲,正式「送豬迎鼠」。作為一年一度的中國大時節,各大時裝品牌都嚴陣以待,在新一年先賺第一桶金,開個滿堂紅,取得好意頭。尤其是明年正值鼠年,以靈鼠為招牌的設計更是多不勝數,真係要分幾集先講得完。

鼠,問你怕未?但係如果佢係一隻米奇老鼠,你又會有咩反應呢?作為全球最受歡迎的卡通動物之一,米奇老鼠真係誰與爭鋒?Gucci創作總監Alessandro Michele就再次發揮對奢華時裝的新創見,早前推出第二階段Gucci Pin期間限定店,而Gucci Pin Mickey Mouse系列限定店亦順勢登陸香港海港城。

Gucci創作總監Alessandro Michele以迪士尼源於致真經典的米奇為主題,推出一系列特別設計的產品,向鼠年致敬。迪士尼經典角色米奇老鼠以玩味姿態現身於服裝及多款配飾,包括鞋履、手袋、小型皮具及圍巾。系列網羅多款全新設計及一系列Gucci經典作品,流露幽默復古氣息,將這位迪士尼殿堂級明星與品牌眾多圖案結合。

你可能還對以下內容感興趣

過新年想開個好頭 新年禁忌一定要知

拜年不老尷歌List 新年總要播首「你最紅」

相关文章