跟温碧霞的床上戏,Hanna拍摄时完全唔觉尴尬。

陈汉娜(Hanna)跟导演李卓斌最近在电影《堕落花》第二度合作,两人都觉得继《G杀》后,令这次合作更有默契。两人对于跟温碧霞首度合作都赞不绝口,认为对方不单全无架子,而且好易沟通,而跟对方有咀嘴戏的Hanna就自爆拍摄时本来完全冇尴尬,反而是配音时再扮锡锡声变得更加尴尬。

陈汉娜觉得拍咀嘴戏,最尴尬反而是配音。

导演李卓斌及Hanna都是首次跟温碧霞合作,李卓斌这次更为温碧霞度身订造剧本,虽然温碧霞对突破角色很易接受,不过造型上仍要花时间跟她沟通,譬如要全戏穿黑色衫,「呢方面落咗好多苦功,同佢沟通咗好耐,佢过往有好多固定嘅想法,要打碎佢呢啲谂法。不过,拍咗第一日佢对我哋已经有信心。」

Hanna大赞温碧霞是个无架子,非常容易相处的前辈。

Hanna跟导演李卓斌再合作,两人都认为更有默契。

Hanna今次角色「傅余雪」背景相当神秘,她觉得创作空间可以更大。

跟温碧霞的床上戏,Hanna拍摄时完全唔觉尴尬。

Hanna跟导演李卓斌在电影《G杀》首度合作。

电影开镜时,Hanna(后左二)已为角色专登染了一头粉红色头发。

讲到温碧霞,Hanna亦好开心遇到这样好的前辈,「喺《堕落花》入面都系同佢最多对手戏,好彩,佢个人本身好温柔,好take care我,譬如开头大家未认识去围读剧本,佢会好主动问吓我嘢,我系个唔系好主动嘅人,反而佢系个几主动同人倾偈嘅人,所以呢点好好,令到我冇咁紧张,去到现场佢又会同我讲吓唔同嘢,佢又好温柔,变咗对戏嘅时候唔需要谂太多嘢,大家好放咁去做。」故此拍Hanna跟温碧霞的亲热戏,她完全没有觉得尴尬,直到去到配音时,「其实同女仔拍呢啲戏点都舒服啲,冇咁就住,我哋唔系沟通咗好多次就埋位,大家冇乜所谓,唔会觉得唔舒服。其实呢啲场面睇番先尴尬,因为你拍时自己睇唔到,到我去配音嘅时候,哗!哈哈!好尴尬,仲要扮番啲锡嘅声就最尴尬。」

相关文章