近年唔少人返內地拍劇賺人仔,已經穩坐無綫一哥的馬國明亦唔例外,近年不時北上開工的他,除了拍內地劇,亦經常在國內拍TVB劇。日前,馬國明與吳啓華一齊上伍詠薇同阿Bob主持的邵氏特備節目《Tiger’s Talk》受訪,馬明大爆被女演員給房號碼挑逗他上房,主動向出名正值「天然呆」的馬明獻媚,到底呢個女演員係邊個?!

內文:東方新地

馬明在節目上自爆曾被內地女演員給房間號碼誘他上房!
馬明在節目上自爆曾被內地女演員給房間號碼誘他上房!
馬明在節目上自爆曾被內地女演員給房間號碼誘他上房!

日前,馬明與吳啓華一齊上伍詠薇同阿Bob主持的《Tiger’s Talk》接受訪問。馬明就大爆在內地拍劇期間,有女演員主動給他房間號碼挑逗他上房,他直言:「有啲唔係好熟嘅女演員,真係畀個房號碼我!」向「天然呆」馬明埋手,呢個女演員真係挑戰難度,馬明之後更表態自己一定唔會接受。「一定唔會,容乜易一入去成班麻甩佬捉黃腳雞!主動到咁,梗係唔會啦!我覺得係裝我多過愛我!」

成組人都派

同場的吳啟華即大爆料,指他在內地拍劇早就司空見慣,更直指逢男人都主動派房號上房的更是一線女星。他繼續爆料說:「我聽到嘅係,成組人都派!」伍姑娘打蛇隨棍上問:「係咪女一嚟呀!」吳啓華毫不忍瞞說:「直頭係萬人迷,喺大陸劇組,好多人都識佢,我知道真係全組人都派((房號碼),壞女人壞到咁!係晚晚都派!呢啲人我唔會識!」不過阿Bob和伍姑娘就唔多信咁話:「講真!如果唔係個個派呢?」估唔到食慣夜粥的吳啓華,就爆響口話:「咁呢就可能會考慮!」

合作女星多

回顧馬明返內地拍劇,曾合作女演員的確唔少,好似同阿佘曾合作過《賭城群英會》,與胡定欣合作《深宮計》,又與胡杏兒合作過《梟雄》,與及和朱晨麗及楊怡合作《名媛望族》。而同吳啓華合作過的女演員一樣相當多,好似有蔡少芬、佘詩曼、陳慧珊、鄧萃雯,網民不妨自己估吓啦!

關注我們Facebook專頁
    相關新聞
      更多瀏覽
        今日焦點
        • 全美多處再爆示威逾千人被捕 律師:涉事警員蓄意謀殺
        • 何啟俊:有才天下獵聘(6100)突破250天線,走勢看好
        • 【開拍賭王傳?】稱「發白日夢而已」 伍仕賢卸責:媒體瞎編亂造
        • 曼聯今夏收購曝光!一次性簽兩大「潛力股」
        • 【歐美辣妹】唔靠身材出位 美國美少女夠青春
        • 大概是目前最有性價比的5G手機:榮耀X10
        • 宋茜絕美「綠野仙蹤」造型公開!女神完美詮釋2020夏季最流行單品
        • 全球首個LINE FRIENDS瑜伽體驗 6月2日中午12時網上公開報名
        相关文章