如看不到 請到Youku

歌手Gin Lee(李幸倪)推出專輯《浮世繪》第二版,當中包括全新廣東作品《喘息空間》,與英國DJ Jax Jones跨國合作,更嘗試電子舞曲曲風,擴展音樂領域層次!Gin更為了MV特別練舞,不過她就笑言要現場又唱又跳很有難度!

挑戰EDM風格

《喘息空間》是Gin Lee首次嘗試電子音樂風格,感覺跟之前唱開的慘情歌很不一樣。由於《喘》改編自英國DJ Jax Jone的作品《Breathe》,Gin坦言一開始會有點擔心:「呢首歌本身已經好出名,要加入中文歌詞,尤其廣東歌詞係有一定難度。不過試咗出嚟效果幾滿意!」而監製Alex Fung就表示廣東話比國語難,由於Gin少飲酒,所以要她好清醒地唱出含糊感覺是比較難。

《喘息空間》展示「舞」功

Gin Lee為了新歌MV特別練舞:「又係一個新嘗試,去練嘅時候就好辛苦!因為節奏好快,所以動作就要好快,又要做得精準同好睇。同埋今次係House嘅元素,同我之前偏向Jazz多啲嘅舞步唔同。」Gin更指排練時心跳保持140-170之間!問到有沒有嘗試邊唱邊跳,Gin笑說:「我覺得未必得,可能要調整下啲動作,因為舞姿係for個MV,當時無預要唱,動作就可以好大。」

跨國合作

今次專輯分別與英國DJJax Jones及意大利歌手Eros Ramazzotti合作,Gin覺得是一個新的體驗,因為是她第一次與這麼遠的朋友合作,她指之前與亞洲音樂人合作不會有時差,而且工作文化及節奏都相似:「今次同英國及意大利音樂人合作,第一樣係有時差,第二就係佢哋準時收工。所以好多時候溝通一來一回都成個星期。」

語言天分

談到新歌中唱了一段意大利文,Gin亦直認自己有語言天分:「我係鍾意語言,同意大利歌手Eros Ramazzotti合作時唱了幾句意大利文,亦都搵咗意大利老師教我發音同唱,令我唱到好似真係識意大利文,畀意大利朋友聽到都唔失禮。」

《浮世繪》

專輯《浮世繪》這個主題,Gin與監製Alex Fung花了長時間去構想,他們表示曾想過用「家」這個概念,不過最後「浮世繪」多元音樂的概念更適合充滿潛力的Gin!

相關文章