近日世界各地不少人減少外出避疫,有網民因此發起在網上大玩各種「Challenge」,其中一項「Pillow Challenge(枕頭挑戰)」,是用皮帶將枕頭紮在身上充當衣服,早前馮盈盈、廖碧兒、鄧穎芝等都有玩過。

這天林盛斌(Bob)接受囡囡挑戰,更玩到半裸上陣,因為囡囡指定要他使用細佬的小枕頭,而該枕頭只夠遮掩Bob的下半身,慘遭囡囡作弄的他相當無奈,在社交網站留言::

「女:爸爸,不如玩pillow challenge吖?
我:好呀!
女:但係用呢個枕頭喎!
我:邊個㗎?
女:細佬。
#pillowchallenge #係咪真係咁玩㗎」

Bob林盛斌:女:爸爸,不如玩 pillow challenge 吖?
我:好呀!
女:但係用呢個枕頭喎!
我:邊個㗎?
女:細佬。 ​ -- Bob林盛斌

From:微博/Bob林盛斌

微博香港娛樂:【【#pillowchallenge】用枕頭當衫著 #馮盈盈# :悶中作樂】「新冠肺炎」疫情令不少人都禁足在家中,大家各出奇謀打發時間,不時創出一些「challenge 」,與身邊好友聯誼。最近就新興一個「#pillowchallenge」,即是用枕頭「挑戰」,將枕頭覆蓋胸部至約大腿之間的地方,腰部以腰帶束起,如同穿上tube dress一樣,另外再加一個手袋,與女士外出的打扮差不多。 -- 微博香港娛樂

From:微博/微博香港娛樂

 

相关文章