吳若希(Jinny)現身電臺宣傳新歌,早前她在社交網站透露曾對自己的身份感到迷惘:「到底我係藝人定係一個歌手,定係一個識唱歌嘅藝人?」近年她作多元發展,堅持爭取7年如今終於再次推出非劇集歌,對她而言意義非凡,揚言會做好宣傳。

From:微博/香港TVB資訊臺

對於早前開Live透露老公不自慰,被指爆對方私隱,Jinny回應指老公沒有介意:「其實好正常啫(指自慰),幾多歲呀?」至於被指教壞細路,她澄清自己當晚凌晨才開Live,而且相信現在的小朋友不用她教,又表示其弟弟10歲已經問她性問題,其實很正常。

學會去珍惜:#吳若希[超話]# @JinnyNg吳若希 IG Update
大家可能未必明白,等足7年嘅感覺,係咩一回事;
可能未必明白,一首非劇歌,對於我嘅意義;
更唔可能明白,一次又一次爭取,都換來空歡喜嘅失落。

我入咗行十年,大家聽到吳若希,淨係聯想到越難越愛,
當然,有一首屬於自己嘅代表作,緊係開心啦。
不過,呢首歌其實已經係2014年,6年前。
咁我呢6年,到底做過啲咩呢?!
拍嚇劇集、做嚇主持、結婚、仲生埋個女,都叫做有唱嚇劇集歌…
連去街市,賣菜嘅姐姐同賣魚哥哥都有睇我玩狼人宮廷版,但講唔出我唱過的歌名。
到底我係藝人定係一個歌手,定係一個識唱歌嘅藝人?
回望返自己呢幾年,我都唔敢揭開我內心嘅答案。

但係當我收到,我.終.於.可.以.出.首.非.劇.歌 嘅消息
內心嘅激動係呃唔到自己。
果種又期待又緊張嘅感覺,好似我入行初初出第一首歌咁。
《這位蠢才》呢首歌,提返起我
原來派新歌係咁興奮;
原來歌手要擁有一首屬於自己嘅歌,係一啲都唔容易。

我唔敢肯定《這位蠢才》會唔會成為你哋心目中,吳若希嘅代表作,
但佢一定係喺我唱歌生涯中不能缺少嘅一部分。
我唔知幾時再有咁嘅機會,
亦唔知會唔會再有下次。

但係能夠一齊同我見證今次嘅各位,
希望你都會記住這位橫衝直撞嘅蠢才。
我愛大家~~~~~

其中一人粉絲們永遠支持你,加油!!! -- 學會去珍惜

From:微博/學會去珍惜

港劇辣評社:繼早前吳若希(Jinny)在IG開Live自爆老公的「祕密」,在約1,500名觀眾目擊之下,笑稱老公Alex是一位不會「自瀆」的人:「佢係一個唔自瀆嘅人,因為佢話好嘥時間,其實(自瀆)可能係講緊5至10分鐘,對比起打機2、3個鐘,佢話打機唔嘥時間,唔係好明佢對時間投入嘅觀念,係我有問題定點?」Jinny今日(3日)又再開IG Live宣傳自己的新歌《這位蠢才》,而今次IG Live的內容是Jinny接受商臺節目《叱吒樂壇》訪問,透過大氣電波與聽眾分享新歌《這位蠢才》的製作和心情。但原本與主持人謝茜嘉傾得興起,豈料一提到「非劇集歌」時,她卻突然爆喊,聲淚俱下:「其實呢個機會我都爭取咗好多年,所以我好珍惜今次嘅機會,我唔知下一次再可以派『非劇集歌』係幾時......其實係感動㗎真係!我派歌之後就收到好多朋發訊息畀我同我講,話我唱歌真係好好聽,多謝你。佢同我講呢兩年都冇乜聽我唱歌,因為好多時都係劇集歌,佢都預期咗係咁樣......」Jinny再度泣不成聲,同時亦希望大家可以見到自己的努力和認真。

其實Jinny出道初期,在樂壇的成績非常之好,除了有多首冠軍歌之外,亦是多個樂壇頒獎禮的常客,屢獲殊榮。自從2014年加入星夢娛樂,雖然極速上位被稱為「星夢一姐」,又拍劇又唱主題曲又做主持,工作不斷,不過每次推出的新歌都與「劇集有關」,所以今次新歌《這位蠢才》令到Jinny特別感動。 -- 港劇辣評社

From:微博/港劇辣評社

From:微博/港劇辣評社

From:微博/香港TVB資訊臺

相關文章