蕭正楠昨日43歲生日,趁機放閃冧老婆,貼出與黃翠如鬥「怒啤」的合照,相當符合兩人歡喜怨家的形象,Edwin留言:「呢個世界上,原來有個小朋友同我阿媽一樣咁緊張我出世嗰日,除咗恭喜之外我都唔知講咩嘢好!恭喜我。」

蕭正楠Edwin:呢個世界上,原來有個小朋友同我阿媽一樣咁緊張我出世嗰日,除咗恭喜之外我都唔知講乜好!
恭喜我U0001f973U0001f973U0001f973
#我太太
#winthefish http://t.cn/RJycfbu ​ -- 蕭正楠Edwin

From:微博/蕭正楠Edwin

黃翠如就上載Edwin開心揮手的獨照,呈現「老婆視覺」。日前Edwin拍劇不慎拗柴,她不忘祝賀對方的「豬腳」早日消腫::「我的壽星兒,生日快樂。希望你的豬腳快點消腫,希望你天天繼續笑。祝福這位過份樂觀的太陽之子。」

不少圈中好友留言送上祝福,其中黃浩然直接催Edwin趕快造人:「老蕉,有心有力,早日添丁。」

黃翠如fishwong:我的壽星兒,
生日快樂。
希望你的豬腳快點消腫,
希望你天天繼續笑。
祝福這位過份樂觀的太陽之子。 ​ -- 黃翠如fishwong

From:微博/黃翠如fishwong

微博香港娛樂:【【網民叫生「魚腩仔」】預演當爸媽? 黃翠如蕭正楠幫閨密「湊仔」】@黃翠如fishwong 和@蕭正楠Edwin 最近馬來西亞工作,順道探望閨密好姊妹吳天瑜一家,更與吳天瑜的10個月兒子包包(Danton)玩耍,兼學「湊仔」。網民看到後,就紛紛催兩人快點生BB:「快啲生番個可愛的小翠如或者小蕭蕭」、「快啲同老婆生個魚腩仔同佢一齊玩就一定更開心啦!」 -- 微博香港娛樂

From:微博/微博香港娛樂

黃翠如fishwong:集齊打卡相,
到此一遊,
到那一遊再一遊。
檳城,怡保,吉隆坡。
妳們好。 ​ -- 黃翠如fishwong

From:微博/黃翠如fishwong

 

相关文章