因武漢肺炎,大家既旅行計劃全部打消,有時間真係要好好想規劃下人生。世界之大,香港人去旅行不外乎日本韓國,來一場藥妝名牌血拼,會唔會有次計劃下享受下生活,細味世間小美好?曾經有科學家預言以色列死海因溫室效應而即將消失,消息一出就被媒體報道死海為死前必去景點之一!死海其實唔係海,係全世界最低的湖泊。因特殊水體構造,使任何人掉入死海中都唔會下沉,旅客去到都會特意體驗漂浮死海奇妙!

航拍死海
航拍死海

▲死海既美死令人窒息,係大自然地球上最奇妙傑作之一。

▲識玩一定係帶航拍機拍低死海既奇景!不過死海死海是地球表面的最低點,湖面海拔負422米,佢其實唔係海,而係一個內陸鹽湖,係世界上鹽度最高天然水體,比海洋裡的水鹹10倍!

IG熱爆以色列死海孤樹
IG熱爆以色列死海孤樹

▲以色列死海孤樹之前係IG熱爆,係必影打卡位之一

▲呢個灘一望無際,真係點影都靚!不過由於人類過度開發,導致氣候溫室效應帖劇,因而令地球水資源極度缺乏,死海湖水面面積急劇縮小,面臨乾涸,好可能你10年反黎都已經唔係依家呢個光景。

死海都唔會沉
死海都唔會沉

▲任何人掉入死海都唔會沉,唔識游水都冇問題!

▲死海中含有豐富的礦物質,據說在死海內浸泡可以舒緩神經,治療皮膚病,其中死海的的礦物質被提取出來,做成護膚產品及沐浴產品,在世界成為暢銷產品。

死海
死海

死海

位置:以色列、約旦和巴勒斯坦交界

注意事項:

1:去死海隨身帶大瓶礦泉水,除了補充水分。在死海漂浮過程中,鹽水可能不慎進入眼鼻,尤其進入眼睛十分刺痛,需要立刻清洗!

2:在死海漂浮時間建議不超過40分鐘,警惕脫水。

3:中午不建議在死海漂浮,謹防曬傷

文字來源:香港人遊香港 / 圖片來源:xiaohongshu

The post 以色列景點:【死前必去!即將消失之約旦死海!】- 死海 appeared first on 香港人遊香港.

相關文章