有質素?劇集,自然有大把捧場客!近期熱播?TVB劇集《鐵探》,就係最新?例子。劇情絲絲入扣,經過一眾演員?高水準演出,更見精采。

今次「Paco巨星飯堂」,我就請?三位劇集「鐵腳」:袁偉豪(Ben)、蔡思貝同王君馨(Grace),去到位於銅鑼灣?「老沸爺火鍋」,品嘗特色火鍋,大談劇集拍攝?點滴。

鞋履提供☆Giuseppe Zanotti(王君馨)

服裝提供☆PRET-A-DRESS.COM (MSGM)(王君馨)

髮型☆Carmen Ngai @ HAiR(王君馨)

協力☆吳靜 攝影☆梁比利 設計☆黎志堅

實力派雲集

劇集除咗有三位嘉賓?身搏命演出,最矚目就梗係有影后惠英紅同另一演技派姜皓文坐鎮。而思貝就遺憾表示:「其實我好不幸,因為我同黑哥、紅姐好少戲,得?群戲。初頭收到劇本,通知要拍?時候,我好期待,心諗可以同紅姐做對手戲,後尾知道原來係多群戲,所以都覺好可惜。

「不過可以?現場,感受佢?股強勁?氣場,從中我都學到??。我好羨慕阿Ben,因為佢同兩位前輩有好多對手戲。」

被點名?阿Ben,都表示能夠有機會同神級演員合作,十分榮幸。「?紅姐同黑哥?身上,我學到好多嘢,加埋Benz哥(許紹雄)等前輩,令我更加希望可以做到佢??收放自如。」

雖然Grace未有同前輩們同場,但佢話今次都係佢拍劇以來一大突破。「雖然現實生活中,我未做人媽媽,但拍劇就終於第一次演媽咪,有一個六歲?女,經手人就係阿Ben。好多人話同小朋友演戲,係好高難度?事,但我好好彩,搵到同我合作?小演員溝通?方法。首先唔好用小朋友腔同佢講?,要當佢係平輩;然後佢同我一樣好鍾意跳舞,佢排?隻新舞又會俾我睇,有共同語言,我同佢好快融合到。」

?劇集《鐵探》中愛恨交纏?Grace同阿Ben,飯?時都相當入戲,鬼馬互動,歡樂氣氛都感染埋思貝。

▲▲集紅姐、黑仔兩大公認演技派,劇集?戲味自然有保證。

▲我帶三嘉賓去到位於銅鑼灣?「老沸爺火鍋」,品嘗特色火鍋,大談劇集拍攝?點滴。

▲餐廳以放題形式吸客,平日$288一位,星期六及公眾假期另加$10,又以足料燉湯作招徠,有多款鴛鴦湯底供食客選擇,包括麻辣鴨血湯及酸菜白肉湯,性價比極高。

▲火鍋配料選擇豐富,而且質素甚高。

▲湯底另有黃金蟲草花花膠雞煲翅湯鍋,及足料卜卜花甲龍蝦濃湯鍋,選擇相當多。

速減20磅

而劇中飾演絕症病患?阿Ben,話角色由於頭部中槍後,患上創傷後遺症,有失禁、鼻流腦漿等慘況,「為?將呢種病入膏肓?狀態完美呈現,我需要?三個月內減20磅,仲要?十日內脫水,至達到?種消瘦。

「我諗?我人生入面,都冇試過咁樣減磅法,?個磅數基本上係我十八歲,又或者再細個?讀緊書?磅數?。而?拍緊劇?時候,得劇組、台前幕後?同事知我做緊乜?,但係完?套劇之後,?人就覺得我有病,因為我唔能夠一次過肥番晒。」

?禁食過程中,阿Ben只可以食淡而無味同極少量?食物,「直情係維持生命餐!早餐食粟米片、烚雞蛋同飲一杯咖啡;到後期就將隻烚雞蛋放?午餐時間先食;晚餐就煎一個番茄食。不過,有時我都會偷偷地食蛋撻、菠蘿包,等自己有?甜?落?肚!」

▲阿Ben為套劇激減廿磅,拍攝時只有一百四十磅,非常專業。

Grace同飾演佢戲中囡囡?小演員Vincci,?戲外都玩成一片。

拍攝高空戲份,思貝主動向監製要求親身上陣,值得讚賞。

▲另一燉湯海底椰百合響螺頭龍骨湯鍋,潤肺止咳,味道清甜。

▲燉湯雪燕桃膠皂角米膠原三寶養顏烏雞蔘湯,燉足四小時,十分滋補。

▲同劇仲有楊明、張寶兒等演出,人材濟濟。

高樓考演技

因為劇中演出同造型,思貝備受讚賞,佢表示:「呢個角色有創傷後遺症,細個差?俾人強姦,之後佢點樣出返?做事,最後佢竟然選擇做警察,仲做埋臥底,角色寫得好立體。

「劇中好多動作戲,都係我自己做番,有?情節講我吸食唔同?毒品,我之前做晒功課,上網research晒吸食之後?反應,練習過先去拍。而我最深刻?一場戲,係講我做番警察之後,?大廈天台遇番?個強姦犯,仲會同佢墮樓,墮樓?part我都自己去做,要兼顧演戲同動作,完成之後都好有滿足感。」

同為港姐出身,又同樣?外國生活過,令思貝同Grace同聲同氣,成為好友。

▲安格斯牛頸脊($128小/$228大),屬另外收費配料,入口質感及味道自然高一個層次。

▲特定海鮮類配料需另外收費,詳情可向餐廳查詢。

老沸爺火鍋

地址:香港銅鑼灣堅拿道西10號冠景樓一樓B號舖

電話:23616818 / 23616918

相关文章