聞者心酸......

筲箕灣耀東邨前年6月發生倫常命案,獨力照顧病妻的8旬老翁「黃伯」黃國萬,不堪妻子長期受病痛折磨,以竹棒勒斃對方並意圖自盡,最終打消念頭自首。承認誤殺的黃伯今月初獲法官輕判入獄2年,扣除已服刑期,預料不日出獄。黃伯今透過立法會議員張超雄傳話,直言「我覺得香港要有安樂死,咁樣社會就唔使嘥咁多資源,窮人唔使咁慘」。他又指香港的窮人無能力獲得老人服務,「螻蟻尚且偷生,但病起上嚟係無選擇」。

黃伯透過立法會議員張超雄傳話。資料圖片

案發於前年6月6日,81歲的黃伯在其寓所內殺害其76歲妻子林美琴。據了解,根據懲教署規定,還柙前已被還柙18個月的黃伯,即使扣除獄中行為良好的刑期寬減,仍需多待在獄中1個月才可出獄。

仵工將死者林美琴遺體舁送殮房。資料圖片

一直有跟進本案的張超雄今早探望過黃伯,黃伯指自己身體安好,精神不俗,並多謝法官法外開恩,又感謝家人、市民、記者的關心。他坦言出獄後想「平靜地過日子,做返一個普通人,出返嚟之後暫時唔想見人,亦唔想再提呢件事」。

承認誤殺的黃伯今月初獲法官輕判入獄2年,扣除已服刑期,預料不日出獄。資料圖片

對於傳媒關注的照顧者問題,黃伯直言「香港嘅老人服務唔係無得做,但要係中上階層、有錢人先會用得起,我哋呢啲低下草根階層做唔到」。黃伯既無錢聘用工人,又無錢請人看顧病妻。他曾在案發前帶妻子到老人院,見過有長者「係識抖氣,但唔識郁,連說話都講唔到」。他心想「一個人最困難就係生不如死,我明白螻蟻尚且偷生,但病起上嚟係無選擇。」

案發於筲箕灣耀東邨。資料圖片

黃伯續指:「我知道社會唔係咁接受安樂死,講出嚟實俾人鬧,張議員幫我講出嚟,佢都會俾人鬧。但只有生活有經驗、受過折磨嘅人,先會明白點解我會提出要有安樂死。」他期盼社會上「有多啲同路人,大家同心合力,社會同埋制度先會有改變,社會要多啲幫助窮人」。

相关文章