吴若希(Jinny)现身电台宣传新歌,早前她在社交网站透露曾对自己的身份感到迷惘:「到底我系艺人定系一个歌手,定系一个识唱歌嘅艺人?」近年她作多元发展,坚持争取7年如今终于再次推出非剧集歌,对她而言意义非凡,扬言会做好宣传。

From:微博/香港TVB资讯台

对于早前开Live透露老公不自慰,被指爆对方私隐,Jinny回应指老公没有介意:「其实好正常啫(指自慰),几多岁呀?」至于被指教坏细路,她澄清自己当晚凌晨才开Live,而且相信现在的小朋友不用她教,又表示其弟弟10岁已经问她性问题,其实很正常。

学会去珍惜:#吴若希[超话]# @JinnyNg吴若希 IG Update
大家可能未必明白,等足7年嘅感觉,系咩一回事;
可能未必明白,一首非剧歌,对于我嘅意义;
更唔可能明白,一次又一次争取,都换来空欢喜嘅失落。

我入咗行十年,大家听到吴若希,净系联想到越难越爱,
当然,有一首属于自己嘅代表作,紧系开心啦。
不过,呢首歌其实已经系2014年,6年前。
咁我呢6年,到底做过啲咩呢?!
拍吓剧集、做吓主持、结婚、仲生埋个女,都叫做有唱吓剧集歌…
连去街市,卖菜嘅姐姐同卖鱼哥哥都有睇我玩狼人宫廷版,但讲唔出我唱过的歌名。
到底我系艺人定系一个歌手,定系一个识唱歌嘅艺人?
回望返自己呢几年,我都唔敢揭开我内心嘅答案。

但系当我收到,我.终.于.可.以.出.首.非.剧.歌 嘅消息
内心嘅激动系呃唔到自己。
果种又期待又紧张嘅感觉,好似我入行初初出第一首歌咁。
《这位蠢才》呢首歌,提返起我
原来派新歌系咁兴奋;
原来歌手要拥有一首属于自己嘅歌,系一啲都唔容易。

我唔敢肯定《这位蠢才》会唔会成为你哋心目中,吴若希嘅代表作,
但佢一定系喺我唱歌生涯中不能缺少嘅一部分。
我唔知几时再有咁嘅机会,
亦唔知会唔会再有下次。

但系能够一齐同我见证今次嘅各位,
希望你都会记住这位横冲直撞嘅蠢才。
我爱大家~~~~~

其中一人粉丝们永远支持你,加油!!! -- 学会去珍惜

From:微博/学会去珍惜

港剧辣评社:继早前吴若希(Jinny)在IG开Live自爆老公的「秘密」,在约1,500名观众目击之下,笑称老公Alex是一位不会「自渎」的人:「佢系一个唔自渎嘅人,因为佢话好嘥时间,其实(自渎)可能系讲紧5至10分钟,对比起打机2、3个钟,佢话打机唔嘥时间,唔系好明佢对时间投入嘅观念,系我有问题定点?」Jinny今日(3日)又再开IG Live宣传自己的新歌《这位蠢才》,而今次IG Live的内容是Jinny接受商台节目《叱咤乐坛》访问,透过大气电波与听众分享新歌《这位蠢才》的制作和心情。但原本与主持人谢茜嘉倾得兴起,岂料一提到「非剧集歌」时,她却突然爆喊,声泪俱下:「其实呢个机会我都争取咗好多年,所以我好珍惜今次嘅机会,我唔知下一次再可以派『非剧集歌』系几时......其实系感动㗎真系!我派歌之后就收到好多朋发讯息畀我同我讲,话我唱歌真系好好听,多谢你。佢同我讲呢两年都冇乜听我唱歌,因为好多时都系剧集歌,佢都预期咗系咁样......」Jinny再度泣不成声,同时亦希望大家可以见到自己的努力和认真。

其实Jinny出道初期,在乐坛的成绩非常之好,除了有多首冠军歌之外,亦是多个乐坛颁奖礼的常客,屡获殊荣。自从2014年加入星梦娱乐,虽然极速上位被称为「星梦一姐」,又拍剧又唱主题曲又做主持,工作不断,不过每次推出的新歌都与「剧集有关」,所以今次新歌《这位蠢才》令到Jinny特别感动。 -- 港剧辣评社

From:微博/港剧辣评社

From:微博/港剧辣评社

From:微博/香港TVB资讯台

相关文章