唔抵。

《春光乍泄》剧照

乐坛天后关淑怡(Shirley)昨日(5/4)于社交网站宣布退出乐坛,虽则暂时未知具体原因,不过许多歌迷都大叹可惜。Shirley当年除了红遍红坛外,亦有参演过电影,最为人所知的是她曾于王家卫执导的《春光乍泄》演出,可惜其后于上映版本被完全删除所有戏份。最后Shirley演出的片段只能在电影幕后花絮纪录片《摄氏零度·春光再现》。

《摄氏零度·春光再现》截图

于2008年,Shirley为TVB清谈节目《志云饭局》担任嘉宾,主持陈志云问到当年《春光乍泄》戏份全被删走,她就坦言答道:「(点解会有呢次契机呢?)最初系王家卫同我有共同朋友。(拍咗几耐?)初初同我讲十零日左右,但最后去咗两个几三个月,(有冇剧本?)佢出咗名系冇剧本,其实当刻拍,第一我冇乜经验,因为我唔系全职演员,但我觉得我实验形式去合作系好嘅,(有冇同你讲你个角色系点?)系有提过吓,话同伟仔系有对手戏,但拍嘅时候系有啲唔知佢谂咩嘅,要剪完出嚟先知。」

《摄氏零度·春光再现》截图

虽则戏份全被删走,不过Shirley表示并不介意,亦指有收足片酬,同时她亦大赞王家卫:「我记得有一次佢叫我望住个大瀑布喺度喊,𠮶度系旅游景点,仲要我演戏又唔系咁叻,要我喊真系好难,但佢好叻,佢真系整到我喊,佢会讲一啲嘢令到你喊,我记得我𠮶次喊咗成七次,当时系喊,停机,然后畀啲人行,又再拍,又再喊,因为𠮶度系游客区,唔可以拍太耐。」

《摄氏零度·春光再现》截图

相关文章