0
0

Air Max 回忆杀 - Sneaker Head 聚埋有嘢讲

近年每每3月26日都会提到的"Air Max Day"是由2014年开始由Nike 为纪念Air Max 诞生而订立的,毕竟Air Max 都是我们成长的共同回忆,你还记得你人生的第一对Air Max吗?

今次四位Sneaker Head 就齐齐细数「这对」男人的浪漫,包括:HK-Kicks主理人Horace Leung,Dahood 及432hz 主理人Billy Pang、波鞋收藏家Matt Chung 及Kenlu.Net 主理人Sam Deng,由Air Max开始延伸到香港的波鞋潮流文化,当然还有今年的Air Max 2090!

(*变返口话化先) 睇完条片系咪即刻想拎对Air Max 上脚?今次有片睇之余仲有礼物送,就系NIKE送出Air Max 2090,立即到Mentalk Facebook 专页睇睇点样得奖啦!

#Nike #AirMaxDay #AirMax

#MENTALK #有班男人

(10)

这篇文章 【Air Max 回忆杀】Sneaker Head 聚埋有嘢讲 最早出现于 MENTALK 有班男人。

相关文章